RODO informacja

Szanowni Państwo,
od 25 maja 2018 roku obowiązywać będzie ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W związku z nowymi przepisami, MONTMAY udostępnia informacje o przetwarzaniu danych osobowych abonenta usług telekomunikacyjnych, będącego osobą fizyczną.

Pragniemy również poinformować, iż niniejsza informacja wypełnia obowiązki informacyjne określone w RODO.

Dokument:
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych abonenta usług telekomunikacyjnych, będącego osobą fizyczną.

Jak sprawdzić czy jestem w zasięgu Tsunami?

Zasięg internetu TSUNAMI stale się rozszerza i obecnie obejmuje kilkadziesiąt miejscowości, skupionych wokół miasta Łomża, których wyszczególnioną listę można znaleźć poniżej. Poglądowy obraz można zaś zobaczyć na mapie zasięgu usługi.

Lista nie ma jednak charakteru zamkniętego, ponieważ obszar  zasięgu internetu TSUNAMI ciągle się powiększa. Dlatego warto, aby zainteresowane osoby lub firmy skontaktowały się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 86 225 2345), bądź też wysłały wiadomość z zapytaniem poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www. Ekipa techników sprawdzi możliwości po przyjeździe na miejsce, a jeśli okaże się, że podłączenie internetu jest możliwe, pozostanie jedynie decyzja o podpisaniu umowy.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a skorzystaniem z usług Tsunami, a znajdujesz się poza zasięgiem, poinformuj nas o tym. Obszar naszych działań stale się rozszerza. Taka informacja będzie cenną wskazówką przy dalszym planowaniu rozbudowy sieci.

Miejscowości w okolicy Łomży, gdzie na dzień dzisiejszy dociera internet TSUNAMI:

– gmina Łomża: Andrzejki, Boguszyce, Czaplice, Giełczyn, Janowo, Jarnuty, Jednaczewo, Kisiołki, Konarzyce, Łochtynowo, Podgórze, Stara Łomża przy Szosie, Stara Łomża nad Rzeką, Stare Kupiski, Zawady, Zawady Przedmieście

– gmina Piątnica: Czarnocin, Drozdowo, Kalinowo, Marianowo, Piątnica Poduchowna, Piątnica Włościańska, Pęza

– gmina Śniadowo: Kołaczki, Koziki, Wierzbowo.

Zobacz mapę zasięgu Tsunami

Jak zamówić usługę dostępu do Internetu Tsunami ?

Sprawdzenie dostępności usługi
Aby określić możliwości techniczne w danej lokalizacji niezbędne jest dokonanie pomiaru. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie lub poprzez formularz znajdujący się w zakładce Kontakt), aby ustalić datę wizyty. W dogodnym dla Ciebie terminie technicy dokonają pomiaru.

* Instalacja i aktywacja usługi
Jeśli pomiar wypadł pomyślnie, wybierz interesujący Cię pakiet i ustal termin instalacji. Możesz to zrobić podczas pomiaru lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W wybranym przez Ciebie dniu ponownie odwiedzą Cię technicy. Zainstalują wybraną usługę oraz sprawdzą poprawność jej działania.

Witaj w gronie szczęśliwych Użytkowników Tsunami!

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

  • bezpłatny pomiar sygnału – sprawdzenie warunków technicznych w lokalu klienta
  • brak limitu pobieranych danych
  • brak blokowania portów
  • stały zewnętrzny adres IP
  • możliwość zmiany taryfy w trakcie trwania umowy
  • Internet dostępny 24h na dobę
  • szybki i rzetelny serwis
  • możliwość podłączenia wielu urządzeń jednocześnie, dzięki zakupionemu dodatkowo routerowi (telefon komórkowy, palmtop, laptop, drukarka, itp.)

Dane potrzebne do przygotowania umowy

W przypadku podpiasnia umowy na osobę prywatna niezbedne jest posiadanie Dowodu Osobistego.

 

Dla klientów indywidualnych: Dla klientów biznesowych:
  • imię i nazwisko
  • numer PESEL
  • seria i numer dowodu osobistego
  • adres instalacji
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres e-mail
  • pełna nazwa firmy
  • imię i nazwisko osoby reprezentującej firmę
  • numer NIP
  • numer REGON
  • adres instalacji
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres e-mail

Jak opłacić fakturę?

W celu sprawdzenia faktur należy zalogować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – http://ebok.tsunami.pl
Dane potrzebne do logowania, czyli: Identyfikator usługi klienta (ID) oraz Hasło (PIN) znajdują się na pierwszej stronie Umowy.

 

Po zalogowaniu w zakładce „Finanse” znajdą Państwo listę faktur. Aby wydrukować, zapisać na dysku lub po prostu zobaczyć fakturę należy zaznaczyć wybrany dokument po prawej stronie (ikonka PDF), a następnie kliknąć przycisk „Pobierz zaznaczone”.
W jaki sposób można dokonywać płatności:

  • przelew bankowy
  • przekaz pocztowy
  • zlecenie stałe w banku

W zakładce „Finanse” można również sprawdzić daty wpłat własnych i rozliczeń.

Każdy klient korzystający z usług Tsunami posiada indywidualny numer rachunku bankowego.